Svenska Bil >> Res >> Content

Beslut att ta en Miami till Key West Review

Jag kunde inte ha varit mer stolta över att min familj och jag beslutade att göra spontana beslut att ta en Miami till Key West rundtur på vår senaste semester till Miami Beach, Florida. Jag var på semester nyligen i Miami Beach med mina föräldrar, kusiner, farbröder och mostrar, och min flickvän. Vi alla brukar träffas så här i Miami Beach vartannat år. Vi är alla från Fairlawn, New Jersey, som ligger i norra Jersey området. Vilket innebär vintertid vår kyla är lika brutal som någon annanstans i landet. Så hela min familj och jag ser mycket fram emot vårt besök i södra Florida när vi får förändring.Men vi aldrig har tagit en Miami till Key West turné. Inte alla tillsammans ändå. Vanligtvis dessa semester för oss senast ca två veckor. Vissa människor anlände senare och en del människor lämna tidigare men det är i allmänhet så det går. Vid tiden denna semester rullade runt och tog framsteg vi alla hade hittat oss på en förlust för saker att göra. Vi hade gjort praktiskt taget varje turné och aktivitet som en familj som du kan tänkas göra i Miami Beach. Så en kväll när min farbror och jag gick till affären för att få lite vin och öl för alla vi snubblat över en turistinformation monter. Vi båda gick in för att tala med guiden för att se vad det var att vi skulle kunna göra. Han rekommenderade till Miami till Key West turné. Detta lät som en bra idé till min farbror och jag Vi tänkte bara att vi skulle överraska alla och vi köpte Miami till Key West biljetter till alla. I tour guide gav oss en hel del eftersom han arbetade för ett företag som heter Half Price Tour biljetter. De biljett var mycket billigt och vi var mycket nöjda med den uppgörelse som vi hade gjort. Det fanns 15 av oss alla tillsammans, så jag tror att fick honom att ge oss en ännu bättre affär eftersom han inte vill förlora vår verksamhet. När min farbror och jag kom tillbaka till vårt hotellrum som vi överraskade alla med de goda nyheterna. Alla verkade mycket mottagliga för denna idé, och de var alla bara glada som min farbror och jag Vi informerade alla att vi borde ha en tidig natt eftersom Miami till Key West turnébuss skulle ta oss upp på vårt hotell vid sju o ' klocka på morgonen. Följande dag bussen plockade oss upp rätt på schemat. Det var bara en 4 timmars bilfärd ner dit och vi hade en bra tid att njuta av landskapet på resan. När vi kom dit alla 15 av oss gjorde några Key West snorkling som var fenomenala eftersom vattnet var så klart och det fanns så många fiskar och vackra korallrev att förundras över. Efter det åkte vi alla dricka och äta och vi bara orsakat allmänt kaos genom hela Duval Street! Ingen av oss kunde komma över vad en rolig plats Key West var konst av: miamiattractions
.from:https://www.motorfordon.com/bil/travel/19723.html

Previous:
Next:

Res

Copyright (c) https://www.motorfordon.com Svenska Bil All rights reserved.